rutina-zdravje-dobro-pocutje

Moja dnevna rutina za zdravje in dobro počutje

To, kar si boš prebral v nadaljevanju, niso zdravniški nasveti ali priporočila, temveč moje osebne izkušnje in vsakodnevni postopki za krepitev in podporo imunskemu sistemu.

Ne glede na to, kakšna zdravila in katere terapije uporabljamo, v končni fazi je vedno imunski sistem tisti, ki je odgovoren za naše dobro zdravje, visoko raven energije in splošno dobro počutje.

Kako poteka moja dnevna rutina?

Vsako jutro je moj prvi napitek topla limonada, ki vsebuje naslednje sestavine:

  • 3 dcl vode
  • sveže stisnjen sok 1 bio limone
  • ščepec bio kurkume
  • ščepec bio cimeta
  • 1 žličko perujske mace
  • 1 žličko medu

Nato sledita 10 minutna meditacija in 20 minutna telovadba. Slednja vključuje energijsko medicino, super možgansko jogo, sklece in tibetanski vrelec mladosti.

Občasno, še posebej v jesensko-zimskem času, po vadbi sledi še ena kapsula probiotika.

Kasneje, čez kakšno uro ali dve si naredim še en kolagensko – čokoladni napitek, ki ima naslednje sestavine:

Vmes, ko pijem ta napitek, vzamem še 1 kapsulo cinka (15 mg).

Popoldne sledita še dva razprška vitamina D (skupaj 6.000 IU) in ena pastila vitamina C (100 mg).

Zvečer pijem čaj z medom. Čaje (vsi so iz ekološke pridelave) vsakodnevno med seboj menjavam in sicer izbiram med kamilico, koprivami, žajbljem, meliso in janežem.

Malo pred spanjem sledi še 1 kapsula magnezija (300 mg).

To je moj vsakodnevni protokol, pri katerem pa ne smem pozabiti omeniti še tuširanja z mrzlo vodo ter spanja z zaprtimi usti in dihanjem skozi nos.

Kaj mi še koristi?

Prizadevam si, da bi vsako noč spal vsaj 7 ur in da grem čim bolj zgodaj spat in da čim bolj zgodaj vstanem, saj že pregovor pravi, da je rana ura, zlata ura. Včasih sem v postelji že ob 22.00 uri, drugič ob 23.00 uri. Prej, ko grem spat, bolj čilo in spočito se počutim zjutraj, ko se zbudim.

Pozornost posvečam tudi dihanju, še posebej dihanju skozi nos, o čemer sem na mojem blogu sem napisal že kar nekaj objav. Odkar sem pred leti prebral knjigo Dober dih od Patricka McKeowna ter se spoznal z delom dr. Butejka, zavestno spremljam kako diham in sem pozoren na to, da diham izključno skozi nos. Tudi ko grem v hribe ali ko izvajam kakšno športno ali telesno aktivnost, vedno diham skozi nos. Še posebej je dihanje skozi nos pomembno v zimskem času, kajti na tak način preprečimo, da bi direktno v naša pljuča prišel preveč mrzel zrak.

Nekateri za dobro telesno pripravljenost priporočajo tek, a jaz nad njim nikoli nisem bil pretirano navdušen. Veliko bolj mi je pri srcu hoja, bodisi po ravnem, bodisi v hrib. In seveda, ko hodim, če je le možno, diham izključno skozi nos. Ritmična hoja in usklajeno dihanje sta kot neke vrste meditacija, ki me vedno sprostita. Ko sem pod stresom ali imam intenziven delovni dan me sprehod skozi gozd napolni z energijo, zbistri moje misli in takrat pogosto dobim najboljše ideje in ustvarjalne rešitve za svoje projekte.

V teh sodobnih tehnoloških časih je tudi pomembno, da smo pozorni na elektromagnetno sevanje, ki ga je v našem bivalnem okolju žal vedno več. Sam ne uporabljam Wi-Fi-ja, oz. sem njegovo uporabo zelo omejil in prenos podatkov je na mojem mobilnem telefonu vključen samo, ko želim pogledati e-pošto ali kaj poiskati na spletu. Kar se tiče internetne povezave na računalniku, še vedno prisegam na stari dober LAN kabel. Če ne moreš brez Wi-Fi-ja, potem ti priporočam, da ga poskusiš izključiti vsaj preko noči.

In, kot sem omenil že na začetku današnjega blog zapisa, to niso zdravniški nasveti za zdravje, to so moje lastne izkušnje, kako podpreti svoj imunski, čustveni in energijski telesni sistem.

Deli naprej ...

Podobne objave