Komu verjeti?

· Čas branja: 6 min

K pisanju tega blog zapisa me je spodbudil članek, ki ga je eden izmed mojih prijateljev delil preko Facebooka. Članek je govoril o tem, kako je ena izmed najbolj znanih »New age« avtoric, predavateljic, pisateljic knjižnih uspešnic Doreen Virtue, spremenila … Preberi več!

Konec česa, začetek česa?

· Čas branja: 4 min

Sedim za prenosnikom in razmišljam kakšno voščilo naj predam za Novo leto 2019. Ne želim biti standarden z oguljenimi frazami: Srečno, zdravo in uspešno Novo leto 2019. Želim biti drugačen, unikaten, inovativen ter na vse skupaj pogledati iz širše perspektive. … Preberi več!

Ali sploh še znamo izražati svoja čustva?

· Čas branja: 3 min

V teh prazničnih decembrskih dneh ugotavljam, da je naše življenje, še posebej v nekaj zadnjih letih, postalo en sam »emotikon«. Včasih smo znali sočloveku povedati z besedami ali preko neverbalne govorice, kaj čutimo oz. katera čustva mu sporočamo. V e-poštnem … Preberi več!

Skok v nov čas

· Čas branja: 1 min

Moje novoletno voščilo je tokrat v rimah, saj sem napisal pesem o skoku v letu 2018. Pesem sem poimenoval SKOK V NOV ČAS. Robert Goreta: SKOK V NOV ČAS Staro leto se počasi poslavlja, ti nova spoznanja o sebi poklanja, … Preberi več!

Tehnike manifestiranja sorodne duše

· Čas branja: 5 min

V novodobni duhovnosti je popularno, da ljudje ves čas »delajo na sebi«. Kaj to pomeni? Čistijo vse mogoče (pod)zavestne vzorce, meditirajo, afirmirajo, vizualizirajo, sestavljajo različne »visual boarde« (table vizij po slovensko), izvajajo različne »healinge« (jih ne bom poimensko naštel), spreminjajo … Preberi več!

Ali res nimamo časa?

· Čas branja: 5 min

Prvemu pišeš po e-pošti, drugemu pošlješ SMS, tretjega pokličeš po telefonu, četrtemu pošlješ sporočilo preko Facebook messengerja, petega pa celo v živo vprašaš in v vseh primerih dobiš odgovor: »Nimam časa.« Zdi se mi, da je »nimam časa« postala najbolj … Preberi več!

Kako nastajajo knjižne uspešnice?

· Čas branja: 4 min

Na svetovnem knjižnem trgu dandanes težko najdeš knjižno uspešnico, ki je knjižna uspešnica v pravem pomenu besede, kar pomeni, da so jo izbrali bralci sami in ne s pomočjo takšnih ali drugačnih marketinških metod, prijemov in trikov. Nekaj takšnih knjig, … Preberi več!

1 2