
Katero pomembno lastnost imajo zmagovalci?
Ljudje smo rojeni za zmage, uspehe in za obilje na vseh področjih našega življenja. Pot, ki jo moramo prehoditi na poti do določenega cilja ali uresničenih sanj, je podobna vzponu…

Ljudje smo rojeni za zmage, uspehe in za obilje na vseh področjih našega življenja. Pot, ki jo moramo prehoditi na poti do določenega cilja ali uresničenih sanj, je podobna vzponu…

Novoletni vrvež se je že umiril in pred nami so ponovno bolj umirjeni dnevi. Odločil sem se, da vam tokrat namesto pred novim letom pošljem prijazno e-sporočilo po novem letu…

… vaše najboljše leto doslej. Leta 2007 se boste spominjali kot leto radosti, veselja, ljubezni in obilja. To bo leto, v katerem vam bodo uspeli vsi projekti, ki ste si…

Sodobno življenje se odvija vedno hitreje in ključno vprašanje postaja, kako narediti v čim krajšem času čim več. Na nas pritiskajo z vseh strani – nadrejeni, sodelavci, prijatelji, znanci, partner,…

Ljudje imamo mnogo želja, sanj, upov, pričakovanj, ciljev … vendar pa pogosto uresničimo le majhen delček teh. Zakaj je temu tako? Kaj nas omejuje, kaj nas zadržuje? Zakaj si ne…

Na Havajih že več desetletij deluje dr. Ihaleakala Hew Len, ki svoje neverjetne uspehe pri zdravljenju in pomoči drugim ljudem dosega na izjemno zanimiv in nenavaden način. Z delom na…

Tokratni članek o novodobni prodaji bo bolj kratek, a zato toliko bolj razgiban in zanimiv. Pred dnevi so se mi med vožnjo z avtomobilom spontano utrnila zanimiva vprašanja, ki so…

V moji knjigi VEČ DAŠ, VEČ IMAŠ!, veliko govorim o dajanju in kako je potrebno, da tisto, kar damo, damo iz srca in z dobrimi nameni, ne pa da preštevamo…

Spletne strani so bile še pred desetimi ali petnajstimi bolj izjema, kot pravilo. Dandanes se je vse obrnilo na glavo in sodobnega podjetja si sploh ne znamo predstavljati brez spletne…

Spomin mi je ušel na čas pred več kot petimi leti, ko sem se tudi sam nekaj mesecev ukvarjal z mrežnim marketingom. Takrat (in predvidevam, da še sedaj) v različnih…

Najbolj pogosto vprašanje, ki pride na misel tržnikom in prodajalcem je – Kako priti do novih strank? Kako povečati prepoznavnost naše blagovne znamke in naših proizvodov? Kako prepričati kupce, da…

V čudoviti knjigi Hermana Hesseja z naslovom Siddharta je moč zaslediti tudi naslednji citat: »V glavo mi je šinila misel Govinda, ki jo boš spet imel za šalo ali norost,…