
Kaj bi bilo če …?
Tokratni članek o novodobni prodaji bo bolj kratek, a zato toliko bolj razgiban in zanimiv. Pred dnevi so se mi med vožnjo z avtomobilom spontano utrnila zanimiva vprašanja, ki so mi dala veliko razmišljati o prodaji in o tem kako priti do potencialnih strank. Naj vam zaupam nekaj teh vprašanj:
- Kaj bi se zgodilo, če bi moj najmočnejši način promocije odpovedal?
- Kako bi potem tržil svoje proizvode in storitve?
- Kako bi se zgodilo, če bi iz določenega razloga propadel internet?
- Kaj bi pomenil za moj posel 10 dnevni internetni »mrk«?
- Kako bi prišel do strank, če ne bi bilo več radia in TV?
- Kaj bi storil, če bi razpadel telefonski sistem? Kako bi potem zbiral naročila?
- Kako bi sploh v takem primeru lahko prišel do naročil in prijav na seminarje?
Sicer so zgornja vprašanja po svoje kar malo strašljiva, toda ko si jih postavimo, začnemo izjemno ustvarjalno razmišljati in pojavijo se nam novi načini promocije in prodaje naših proizvodov in storitev. Lahko se nam celo zgodi, da na tak način »po naključju« pridemo do rešitve problema, kako povečati našo prodajo.
Še posebej pomembno pa je to, da se vprašate: »Kako bi lahko bil moj trženjski (prodajni) pristop drugačen od ostalih 9999 podjetij na trgu?«
Za ustvarjalnost ni meja in s pravimi vprašanji lahko le-to še bolj spodbudimo in pridemo do rešitev, ki se nam drugače sploh ne bi pojavile. Predlagam, da si čez počitnice tudi vi postavite takšna in podobna vprašanja ter da razmislite o novih pristopih, ki bi jih bilo potrebno uporabiti v primeru izpada vašega najmočnejšega trženjskega orodja.