Zakaj imate spletno stran?
Spletne strani so bile še pred desetimi ali petnajstimi bolj izjema, kot pravilo. Dandanes se je vse obrnilo na glavo in sodobnega podjetja si sploh ne znamo predstavljati brez spletne strani. Žalostno dejstvo pa je, da veliko podjetij sploh ne ve, zakaj imajo spletno stran oz. kakšen je sploh njen namen, kajti imajo jo pač zato, da jo »imajo«, ker je to »cool« in moderno.
Pred nekaj tedni sem zase iskal nov računovodski servis, ki bi z letom 2006 začel opravljati storitve zame. Ob tej priložnosti sem se odločil, da malo »eksperimentiram« in preverim odzivnost na različnih spletnih straneh. Sedmim računovodskim servisom sem poslal preko e-pošte ali pa obrazca na spletni strani obvestilo, da se zanimam za njihove storitve. Vas zanima kakšen je bil odziv?
V roku 24-tih ur sem dobil odgovor od enega računovodskega servisa, v naslednjih dveh dneh se mi je javil še en preko e-pošte, en gospod je klical, vendar se potem kljub obljubi ni javil preko e-pošte, eno podjetje pa mi je poslalo ponudbo po navadni pošti – čez dobrih deset dni. Pravi »biser« med vsemi računovodskimi servisi pa je bilo podjetje, katerim obrazec za pošiljanje povpraševanja preko spletne strani sploh ni deloval!
Računovodstvo je posel, kjer šteje odzivnost in ažurnost in računovodski servis, ki mi je kot prvi odgovoril in posredoval ponudbo, ni bil le najhitrejši, temveč tudi cenovno ugoden.
Kasneje, čez dober teden dni, sem na sestanku spoznal »v živo« še kolektiv, ki je bil mlad, prijeten in ambiciozen, takoj smo se ujeli in posel je bil sklenjen – vse to v roku tedna dni! Nekateri servisi pa so se v tednu dni komaj zmigali in odgovorili na povpraševanje.
In nauk zgodbe? Če imate spletno stran, potem zadolžite zanjo človeka, ki bo redno in hitro odgovarjal na e-pošto in povpraševanja. Pravijo, da kdor hitro da, dvakrat da, in slednje vedno bolj velja v sodobnem poslovanju. Podjetja, ki se odzovejo hitro, lahko na tak način prehitijo svoje »prepočasne« konkurente. Čas je dobrina, ki jo vedno bolj spoštujemo, cenimo in negujemo, zato bodo v poslovanju nove dobe vedno bolj v ospredje prihajala podjetja, ki bodo znala stranki hitro in kvalitetno ustreči.
Razmislite o svoji spletni strani, vaši odzivnosti preko e-pošte in ostalih spletnih obrazcev. Morda se ravno v počasnem odgovarjanju na tovrstne zahtevke skrivajo tisoči izgubljenih evrov.