Kako in kam vlagati svoj denar?
Že pred časom sem od Simone K. dobil vprašanje o tem kako in kam vlagati svoj denar. Potem, ko sem prebral odlično knjigo ADIJO, FINANČNI STRES, ki sta jo napisala Ana in Mitja Vezovišek ter bi tudi na Dnevu finančne…
Že pred časom sem od Simone K. dobil vprašanje o tem kako in kam vlagati svoj denar. Potem, ko sem prebral odlično knjigo ADIJO, FINANČNI STRES, ki sta jo napisala Ana in Mitja Vezovišek ter bi tudi na Dnevu finančne…
Na svetovnem knjižnem trgu dandanes težko najdeš knjižno uspešnico, ki je knjižna uspešnica v pravem pomenu besede, kar pomeni, da so jo izbrali bralci sami in ne s pomočjo takšnih ali drugačnih marketinških metod, prijemov in trikov. Nekaj takšnih knjig,…
Pred več kot desetimi leti sem bil na nekem seminarju o finančni neodvisnosti, se pravi o tem, kako postati milijonar. Seminar je trajal cel dan, in tik preden smo imeli odmor za kosilo, je predavatelj povedal približno takole: »Tisti, ki…
Wallace D. Wattles je pred več kot 100 leti (leta 1903) napisal odlično knjigo z naslovom – The Science of Getting Rich ali po slovensko Znanost bogatenja. Iz omenjene knjige s teboj delim sedmi princip, ki se mi zdi še…
V ponedeljek, 5. 12. 2016 ob 9.30 uri sem bil gost na RA SLO 1 v oddaji Podari delovno izkušnjo. Z voditeljico oddaje Jano Bajželj Papler sva se pogovarjala o tem kdo obiskuje moje seminarje in predavanja, zakaj ljudje izgubijo…
Tokratni članek o novodobni prodaji bo bolj kratek, a zato toliko bolj razgiban in zanimiv. Pred dnevi so se mi med vožnjo z avtomobilom spontano utrnila zanimiva vprašanja, ki so mi dala veliko razmišljati o prodaji in o tem kako…
V moji knjigi VEČ DAŠ, VEČ IMAŠ!, veliko govorim o dajanju in kako je potrebno, da tisto, kar damo, damo iz srca in z dobrimi nameni, ne pa da preštevamo in seštevamo kaj bomo dobili, če določeno stvar damo. To…
Spletne strani so bile še pred desetimi ali petnajstimi bolj izjema, kot pravilo. Dandanes se je vse obrnilo na glavo in sodobnega podjetja si sploh ne znamo predstavljati brez spletne strani. Žalostno dejstvo pa je, da veliko podjetij sploh ne…
Najbolj pogosto vprašanje, ki pride na misel tržnikom in prodajalcem je – Kako priti do novih strank? Kako povečati prepoznavnost naše blagovne znamke in naših proizvodov? Kako prepričati kupce, da so naši proizvodi (storitve) najboljše izbira? Med letošnjimi poletnimi počitnicami,…
»Le kaj imata ljubezen in hvaležnost pri prodaji?« se boste po vsej verjetnosti spraševali številni bralci tega članka. Morda v tem trenutku dvomite, toda želim vam predstaviti nekaj vesoljnih načel, ki vam lahko še pomagajo pri prodaji in odličnih poslovnih…
Računi so že od nekdaj naše veliko breme in nadloga, bodisi v zasebnem ali v poslovnem življenju. Nekako odlašamo in odlašamo s plačili računov, kolikor se le da. Če je morda med bralci tega članka kdo, ki redno in brez…
Ste se že kdaj vprašali, kakšen bi bil idealni izdelek? Nekdo je bistroumno pripomnil, da bi bil idealni izdelek nekako takle: italijanska oblika, švicarska natančnost izdelave, nemška kakovost, ameriška praktičnost in korejska cena. Toda pozabimo na to – izdelka, ki…