vaja-jin-ji-du-li

Vaja za zdravje in boljše ravnotežje

· Čas branja: 2 min

Ali si že slišal-a za vajo JIN JI DU LI? To je enostavna, a učinkovita vaja za izboljšanje tvojega zdravja in počutja. Tudi sam jo z veseljem izvajam skoraj vsako jutro.

Kako poteka? 

Preprosto, z zaprtimi očmi stojiš na eni nogi (glej sliko). Pomembno je, da imaš med vajo res zaprte oči. Noge ni potrebno visoko dvigniti.

Če ne moreš stati na eni nogi več kot 10 sekund pomeni, da je tvoje telo starejše od tvojih dejanskih let.

Kitajci so bili v znanju o ljudskem telesu zelo napredni. Zelo dobro je, da si s pogostimi ali vsakodnevnimi vajami povrneš občutek za ravnotežje.

Kitajci priporočajo, da vsak dan izvedeš vajo JIN JI DU LI v trajanju 1 minute.

Namesto popolnoma zaprtih oči lahko v začetku izvajaš vajo z rahlo zaprtimi očmi.

Vsakodnevno izvajanje vaje JIN JI DU LI lahko pomaga v zdravljenju različnih bolezni kot so:

  • povišan krvni pritisk,
  • previsok sladkor v krvi ali diabetes,
  • bolezni hrbtenice,
  • preprečevanje demence

Sčasoma, ko vajo izvajaš že nekaj časa, boš sposoben-a na eni nogi stati tudi do 2 minute.

Prednosti izvajanja te vaje so:

  • poboljšanje spanja,
  • jasnejše razmišljanje,
  • izboljšanje spomina,
  • preprečevanje protina (putike),
  • hitro izboljšanje imunskega sistema,
  • proti “bolezni hladnih nog”

Razlaga strokovnjakov je, da skozi naše noge teče 6 pomembnih meridianov in ko stojimo na eni nogi se izboljša funkcija meridianov ter pripadajočih organov.

Vaja je priporočljiva tudi za zdrave ljudi in predvsem za mlade ljudi, ki z vsakodnevnimi vajami vzdržujejo zdravje oz. zmanjšujejo možnost, da bi zboleli.

Možnost, da se s to vajo izboljša zdravstveno stanje, je manjše pri ljudeh starejših od 70 let oziroma pri starejših ljudeh, ki niso dovolj močni za stabilno stanje na eni nogi.

Deli naprej ...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja