Največji motivator je …
… še vedno strah.
To sem spoznal tudi pred leti, ko sem imel predavanje o moči misli in strahov. Slednje je bilo vedno izjemno dobro obiskano. Nato sem se odločil, da naslov spremenim in da namesto strahovom posvetim več pozornosti moči ljubezni. Vendar obisk se kljub precej podobni vsebini ni mogel primerjati s tem, ko je bil v naslovu omenjen strah.
Strah se še vedno najboljše prodaja. Tudi ko govorimo o zakonodaji. Ko je prejšnji mesec, če sem natančen, 25. maja 2018 napočil dan, ko je stopil v veljavo GDPR – že dobrih 14 dni prej je bilo moč začutiti panični strah pred zagroženimi visokimi kaznimi in seveda smo bili ljudje množično zbombardirani z različnimi e-poštnimi sporočili s prošnjami za potrditev soglasja.
Več ali manj vsi, ki delujemo na področju osebnostne rasti, govorimo o pomenu ljubezni, sočutja, pozitivnih energij, radosti, hvaležnosti … a je strah še vedno tisti, ki ljudi najbolj spodbudi, da se odločijo za spremembo v življenju. Strah pred izgubo partnerja, strah pred izgubo službe, strah pred osamljenostjo, strah pred boleznijo, strah pred _____________ (sam-a izpolni).
Poznam skorajda čudežne primere, ko se je npr. partner-ica čez noč spremenila, ko je na drugi strani bil »zagrožen« odhod iz zveze. Strah pred tem, da bi določena oseba ostala sama, je bil tako močan, da jo je dobesedno »prisilil« v spremembo, ki se je zgodila čez noč. Sprememba v obnašanju, besedah, dotikih in objemih. Skratka, prejšnja »kronična nepozornost« je postala ljubeča pozornost do partnerja.
Strah lahko človeka povsem ohromi in povzroči, da se energijsko »sesuje« vase in da ni zmožen več trezno razmišljati. V takšnem primeru je dobro narediti korak ali dva nazaj, globoko zadihati in šele potem se odzvati z malo bolj trezno in manj razgreto glavo.
Tudi na področju prodaje se dogajajo »strahovne« manipulacije: »Le še dva dni do izteka te in te akcije.«, »Pohitite, samo še dve prosti mesti na delavnici!« Tako se lahko glasi zadeva v e-sporočilu, ki ga dobimo. V strahu, da ta popust ali delavnica ne bo več na voljo, se odločimo za nakup, čeprav se sprva nismo mislili. Izdelka (ali storitve) morda v tem trenutku sploh ne potrebujemo, a se nismo mogli upreti novemu nakupu, ker je bil tako »ugoden« in »ekskluziven«.
Kaj je namen tega zapisa na blogu? Preprosto – ko boš soočen z določeno situacijo v življenju se zavestno vprašaj: »Ali v tem trenutku delujem iz strahu ali iz ljubezni?«
Ko delujemo iz strahu pogosto ravnamo impulzivno, ko delujemo iz ljubezni pa se bolj posvetimo svojim notranjim občutkom in nekako vemo, da je prav, da smo se tako odločili, čeprav nismo »zgrabili« najnovejše ugodne “časovno omejene” ponudbe.