Košarica

V košarici ni izdelkov.

Kako lahko tvoja slaba predstavitev odpelje stranke h konkurenci?

Včasih se udeležim kakšne predstavitve izdelkov ali storitev. Ni važno ali gre za MLM ali za kaj drugega. Ne pridem zato, ker bi želel karkoli kupiti, temveč, ker me kot voditelja seminarja Sr(e)čna retorika, zanima kako bo določena oseba izpeljala svoj javni nastop.

So dnevi, ko sem pozitivno presenečen nad energijo govornika in njegovo predstavitvijo. A so tudi dnevi, ko je predstavitev z eno besedo – porazna. Če se to ponavlja in ni prave energije ob javnem nastopu ima to lahko dolgoročne posledice na poslovno uspešnost.

Neštetokrat sem že imel možnost opazovati vrhunske strokovnjake na svojem področju, ki so predstavile svoj izdelek ali storitev. Toda njihov javni nastop ni odražal njihove strokovne podkovanosti in znanja s tega področja.

Kakšne napake najpogosteje opažam?

  1. Veliko govornikov se sploh ne pripravi na javni nastop. Ne miselno, ne čustveno, ne vsebinsko. Skratka, stopijo pred publiko v smislu – kar bo, pa bo. Ojoj! 🙁 Takšne govornike »zavoham« že na cel kilometer. Kako? Ker njihova neverbalna govorica pove več kot 1.000 njihovih besed in prava žalost je spremljati takšnega govornika.
  2. Govorniki nimajo energije. In če je nimajo, potem ne morejo navdušiti publike in če ne morejo navdušiti publike, potem tudi ne morejo prodati svojih izdelkov in če ni prodaje, potem so spet problemi … Že z nekaj preprostimi pristopi in vajami se da energijsko uravnotežiti in uskladiti telo, um in duha ter tako povečati raven energije, kar pomeni, da bo tudi publika bolj navdušena.
  3. Ker se govorniki ne pripravijo na javni nastop, pogosto med svojim govorom izgubijo očesni stik s poslušalci, začnejo gledati v tla, ker ne vedo kako bi nadaljevali z govorom in potem, ko ne vedo več kaj bi povedali rečejo: »Ali ima kdo kakšno vprašanje?« Če govornik že po 15 min svojega predstavitve, ki naj bi trajala vsaj 45 min, postavi malo prej omenjeno vprašanje, potem se ve – govornik se ni pripravil na javni nastop.

To so tri najpogostejše napake, ki jih delajo govorniki ob svojih javnih nastopih. Če imaš tudi ti kdaj kakšen javni nastop ali predstavitev ali kakšno drugo obliko govorne komunikacije (sestanek, pogovor, zmenek …) potem dobrodošel-a na Seminar Sr(e)čne retorike, na katerem treniramo svoje javne nastope in delamo tudi na energijski ravni, kar vse skupaj z ustrezno pripravo, pripelje do vrhunskega javnega nastopa.

Deli naprej ...
Robert Goreta
Robert Goreta

Predavatelj, pisatelj, pesnik, podjetnik, plesalec.