Košarica

V košarici ni izdelkov.

Šest zvonov ali kako deluje marketing

Se ti je že kdaj zgodilo, da si iskal-a določeno zadevo, našel-a pa si povsem drugo, ki je imela pomenljivo sporočilo? Ravno danes sem v pisarni iskal neke dokumente in »naključno« sem naletel na fotokopijo kratke, a poučne zgodbice od Antonya de Mella. Zgodba gre takole …

Nekoč je bila gostilnica, ki se je imenovala Srebrna zvezda. Gostilničar se nikakor ni mogel prebijati z denarjem, čeprav je storil vse, da bi privabil goste z dobro, prisrčno postrežbo, udobjem in zmernimi cenami. V obupu je vprašal za nasvet modreca.
Modrec je poslušal njegovo žalostno zgodbo in nato rekel: »Prav prav preprosto je. Gostilni moraš spremeniti ime.«
»Nemogoče!«, je odvrnil gostilničar. »Že dolge rodove se imenuje Srebrna zvezda in je dobro znana po vsej deželi.«
»Ne,«, je rekel modrec. »Zdaj jo moraš preimenovati v Šest zvonov, pred vhodom pa v vrsti obesiti pet zvonov.«
»Pet zvonov? To je vendar nesmisel. Kaj bi to pomagalo?«
»Poskusi in boš videl,« je rekel modrec z nasmehom.
Gostilničar je res poskusil. In videl je tole: Vsak popotnik, ki je prišel mimo, je vstopil, da bi opozoril na napako, vsak v veri, da je razen njega ni še nihče opazil. In ko so že bili notri, jih je prevzela prijazna postrežba pa so ostali, da se okrepčajo. In to je gostilničarju prineslo bogastvo, za katerim si je zaman tako dolgo prizadeval.

Anthony de Mello je ob tem še pripisal: »Nič ne navdušuje jaza bolj kakor popravljanje napak drugih ljudi.«

Morda lahko iz zgornje zgodbice najdeš kakšen navdih zase in za svoje nove marketinške prijeme. Poskusi biti pri prodaji malo drugačen, bolj drzen in pogumen ter postavi določene stvari »na glavo«. Prodajni rezultati te utegnejo prijetno presenetiti. 🙂

P.S. V originalu je naslov zgodbe Pet zvonov, vendar nisem našel ustrezne slike zato sem jo preimenoval v Šest zvonov, a poanta zgodbe je še vedno ista. 😉

Deli naprej ...
Robert Goreta
Robert Goreta

Predavatelj, pisatelj, pesnik, podjetnik, plesalec.